© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 13. januar 2013

Søndagsplaner

  • Stå opp på ei skjebelig tid .
  • Ta ned julegardinene på kjøkkenet og henge opp de "nye", ubrukte kjøkkengardinene jeg kjøpte for over ett år siden.
  • Ta bort de tre siste juleløperne og legge tilbake de vanlige løperne.
  • Rydde vekk all julepynten som har ligget på spisebordet i ei drøy uke.
  • Betale regningene som har ligget ved siden av tastaturet en god stund.
  • Bestille noe småplukk fra Ellos.
  • Spise opp resten av Twistposen jeg fikk som takk for julelikøren jeg gav bort til en kollega.
  • Fiske opp miniplastjuletreet som står i akvariet.
  • Tenke litt mer på om denne bloggen skal ordne seg en side på Facebook. Hva synes dere?

1 kommentar:

  1. njaaaa, jeg skulle også stå opp til en ok tid, men det... ja jeg blir vel dratt ut av senga med "mammamammammammamamamamamaam! opp! opp opp!", men joda.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...