© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 16. januar 2013

Skrivetørke

Nå som jeg har opprettet en Facebook-side til bloggen min, burde jeg jo pøse på med inspirerende innlegg her for skikkelig å få promotert bloggen. Helst et inspirerende innlegg som også er morsomt skrevet. Gjerne med litt snert og ironi. Men jeg klarer det ikke. Jeg har ikke så mange meninger om dette og hint. Ikke så sterke meninger at jeg føler for å utbasunere dem på bloggen i hvert fall. Og ikke er jeg flink til å skrive morsomt, heller. Det er et under at dere vil følge meg, faktisk! Jeg er ydmyk og takknemlig!

For tiden skjer det lite i livet. Det er vinter og lysten til å dra ut på fotosafari er særdeles liten. Like liten som fantasien til å skape motiver i heimen som kunne vært verdt å ta bilde av. Det går i jobb, tv og pc - sånn i store trekk. Jeg kunne nevnt gutten som jeg tok blodprøver av på poliklinikken hvor moren, på vei inn, fortalte at "han har det med å besvime", men som slett ikke besvimte. Tvert i mot likte han stolen han satt i så mye at han utbrøt "En sånn vil jeg også ha hjemme!".

- Vi planlegger å gjøre noen greier på kjøkkenet vårt. Det har for få skap og skuffer og for lite benkeplass, så vi skal fjerne "ståbordet" og sette inn et Ikea-dobbeltskap med overskap. Vi vet hva vi skal ha, men mangler litt tiltak til å sette i gang.

I morgen har jeg fri før jobbehelgen min, og da kommer det en tekniker som forhåpentligvis skal gjøre den ustabile internettilkoblingen vår mer stabil. Det er lov å håpe! Hvis det blir full radiotausehet fra denne kanten, vet dere hvorfor.

Har forresten glemt å fjerne denne fra akvariet. *huske på*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...