© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 27. januar 2013

Æ kan bake!

I hvert fall hvis jeg går inn for det. Det er bare så sjeldent jeg gidder eller har lyst. Pinterest er en uendelig kilde til inspirasjon, og der fant jeg også oppskriften jeg i et anfall av bakelyst fikk lyst å prøve meg på i kveld.
1 kopp Nutella
1 kopp mel
1 egg

Blandes godt og legges på stekepapir. Stekes i 6-8 minutter ved 180 C. Avkjøles før de nytes. Denne oppskriften holder til fire passe store cookies.

Overskriften er forøvrig hentet fra Toro sin reklamekampanje fra en del år tilbake og som jeg kjenner meg litt igjen i.


5 kommentarer:

  1. Husker ikke den reklamen, men kakene så gode ut.

    SvarSlett
  2. Artig reklame, og de kakene, de tror jeg at jeg skal prøve jeg og :) så veldig gode ut!

    SvarSlett
  3. De så veldig gode ut, og oppskriften virker nesten litt for enkel? Tror jeg skal prøve dette med barna i vinterferien, takk for tips!

    Og morsom reklame, som jeg aldri har sett ettersom jeg ikke bor i Norge lenger. Norske reklamer er morsommere en belgiske, etter min mening...

    SvarSlett
    Svar
    1. Oppskriften ER enkel, og cookiene smaker faktisk veldig godt! Kan absolutt anbefales. :)

      Slett
  4. Hei!

    Jeg jobber for nettstedet Alleoppskrifter.no der brukerne kan søke gjennom titusener av oppskrifter fra norske mat nettsteder og blogger.

    Jeg la merke til at du har et stort antall smakfulle oppskrifter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på Matbloggtoppen her: http://www.alleoppskrifter.no/matbloggtoppen

    Hvis du ønsker å legge din blogg til listen og få resept indeksert på Alleoppskrifter.no, er alt du trenger å gjøre å følge instruksjonene her: http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

    Forhåpentligvis vil din egen blogg også være opp i toppen!


    Varme hilsen,

    Elin
    Alleoppskrifter
    http://www.alleoppskrifter.no/

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...