© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 13. januar 2013

Gjennomføringsevne?

Første punkt på lista mi strøk jeg på med god margin. Jeg skal ikke si hvor sent oppe jeg var, men tida var godt forbi "skjebelig". Men kjøkkengardiner og juleløpere er erstattet med hverdagsgardiner og -løpere. Med to små unntak er all julepynten pakket ned. Forresten - jeg har ikke fått fisket opp fiskenes juletre, men det går enten i kveld eller i morgen kveld. Og så har jeg seks twistbiter igjen.

Og til sist kan jeg opplyse, til glede eller irritasjon, om at bloggen min endelig er å finne på Facebook. Jeg blir veldig glad for enhver som liker det. :)


5 kommentarer:

  1. Det er da ikke noe galt med gjennomføringsevnen - bare en bruker tid nok..!

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Jepp, jepp! De arvet det gamle dukkehusjuletreet mitt. :D

      Slett
  3. Jeg har og lagt til bloggen min på facebook, men kom aldri lenger...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...