© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 8. desember 2012

Opplyst

Litt sånn i det hemmelige har jeg syntes at lysslynger kan være fint hvis de er hengt opp på riktige måten. Det må ikke være mangefargede lys eller blinkende lys, og så må det ikke bli for uregelmessig hengt opp eller for mange lys. Det skal være hvite lys og et enkelt opplegg. Helst rette linjer.

Frem til vi flyttet inn hit i fjor har vi ikke egentlig hatt noe sted å ha slike lysslynger selv. I fjor jul hadde vi i grunnen nok med å komme i orden. I år hadde jeg lyst på lys ute! Og da vår nye nabo over veien dekorerte stuevindurammene med lys og inngangsdøra med lysende hvit og rød snømann, var turen kommet for å finne på noe selv. Etter en del leting havnet jeg hos Christiania Belysning (hvor jeg også kjøpte lystreet som står her på kontoret) som hadde en passende lysslynge i passende farge og lengde.

I dag fikk vi endelig hengt den opp! Jeg har ikke helt bestemt meg for om det er fint eller ikke, men jeg blir helt sikkert vant til det.

Tivoliet er kommet!
 

2 kommentarer:

  1. Her er vi mere på jo mer jo bedre. Men uten blink... :) ei lita som var på besøk spurte faren om hun var kommet til julehuset nå? Burde nok heller gjort som deg, for rent og enkelt er jo pent da..

    SvarSlett
  2. Jeg er som deg, må ikke være for prangende. Finest når det er enkelt og ensfarga. Naboen hadde i flere år en blinkende kule i flere farger hengende i kjøkkenvinduet. Det var IKKE pent.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...