© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 9. desember 2012

Lange negler

Jeg fargela neglene i lilla til julebordet for ei drøy uke siden. Vi har ikke lov til å bruke neglelakk på jobb, men fordi jeg har hatt ferie denne uka valgte jeg å beholde adventsfargen. Det har vært utrolig uvant og jeg har vært bemerkelsesverdig oppmerksom på fingertuppene mine denne uka. De har vært mer synlig enn normalt. I morgen er det tilbake til jobb, så fargen ble gnidd av i dag. 

Jeg er ikke skapt for neglelakk. Etter bare ei uke var det flasset av mengder av farge! Ikke er jeg skapt for lange negler heller. En ting er at jeg har så myke negler at de bøyes av et hardt ord og at jeg ikke får lov å ha lange negler på jobb, men jeg får helt hetta av for lange negler! Jeg målte dem i dag. Hele 2 mm - og jeg går i konstant angst for å brekke dem. Etter dusjen i morgen blir det etterlengtet negleklipp!

3 kommentarer:

  1. Godt å se at vi er flere i samme båt. Jeg klarte faktisk å spare litt negler i permisjonen... Men nå er de spist opp....

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du kan bruke neglelakk igjen, det er bare så sexy...

      Slett
    2. Jeg bruker når det er passende anledninger, noe som ikke er så ofte. Men aldri på jobb.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...