© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 6. desember 2012

Julebord

Jeg var på julebord for ei uke siden. Med kolleger. Jeg la meg sent kvelden natten før, slik at jeg bare hadde fått meg rundt tre timers søvn før jeg dro på jobb fredag morgen. Veldig taktisk riktig. Til tross for en rolig dag på jobb, så ble jeg rimelig trøtt utover dagen.

Etter en bare måtelig bra middag (ribbe og pinnekjøtt) og dessert (risgrøt og karamellpudding) begynte øyelokkene å bli temmelig tunge. Det hjalp ikke med hvitvin innabords heller, for å si det sånn.

Da klokka var rundt halv ti hadde jeg allerede begynt å lengte hjem. Det hjalp bare moderat at den levende musikken tok seg litt opp utover kvelden og at en kollega sang et par sanger. 

Det er det verste julebordet jeg har vært på noensinne. Ikke så mye julebordets feil, som at jeg var så sinnsvakt trøtt at jeg nesten ikke kunne holde øynene åpne og hadde nada å samtale med kolleger om. Hjernen var helt tom!

Først da klokka var rundt halv ett tok jeg mot til meg og forlot selskapet. Da hadde de første allerede dratt og jeg følte at det var trygt å dra.

Note to self: sørg for nok søvn natta før!
Neglelakk i adventsfarger må til på julebord!
PS: Klesvalget falt på helsvart antrekk.

4 kommentarer:

  1. Skal på julebord på hurtigruta i to døgn.. Tar sikte på å sov PÅ julebordet faktisk :)

    SvarSlett
  2. Hehe, ja leste innlegget ditt! Du må ha masse lykke til ombord! :)

    SvarSlett
  3. Var det noen som fikk se neglelakken din da ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, fingerneglene. Tåneglene var det nok bare jeg som brydde meg om.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...