© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 17. desember 2012

En kunstgave

Tidligere i høst fikk jeg en flott gave! Av selveste Snuskebassa! Hun hadde satt et snuskebassebilde hos sine foreldre slik at jeg kunne dra innom dem og hente det når det passet meg. Jeg så for meg et bilde på maksimalt 20 cm høyde og var fristet til å be Snuskebassa legge det i postkassa vår på sin vei hjemover, ettersom hun kjører forbi ikke så altfor langt unna. Jeg fikk meg derimot ikke til å si det. Når man får en gave, skal man ikke legge for mange føringer selv for mottak og levering. Det er en gave, og man skal ta takknemlig i mot.

En ukes tid senere dro jeg innom hennes foreldre på vei til middag hos mine egne foreldre. Og jeg fikk hakeslepp! Det var slett ikke noe lite bilde jeg var blitt forært, men et fullstort bilde med høyde på 80 cm! Og som var veldig gult!

Dessverre krasjet maleriet med fargene i stua, og først i går fikk vi endelig hengt det opp på veggen i andre etasje. Der er veggene hvite og den perfekte plassen er mellom soveroms- og baderomsdøra.

Nok en ting kan krysses av før jul! :-)

Tusen takk for maleriet, Snuskebassa! Jeg ble overveldet, takknemlig og glad for gaven!

Nå skal jeg snart dra på første av to nattevakter. Jeg skal jobbe sammen med en nattevaktsfersking, så det kan jo bli spennende. Jeg satser på rolig vakt og tid til å skrive noen julekort før jeg drar hjem igjen!

1 kommentar:

  1. Så flott bilde, og du har funnet en utmerket plass til det så det kommer til sin rett.

    God mandag, Marit.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...