© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 4. november 2012

Tiden går ikke, den kommer

Tiden flyr og plutselig er det gått ei stund siden jeg skrev noe her sist. Nå har det ikke skjedd all verdens siden sist heller, så det er kanskje like greit at jeg ikke har plaget dere for hyppig med det lille som faktisk har skjedd. Veldig lite av det er verdt å skrive hjem om. Eller blogge om.

Jeg har hatt en lengre god periode sånn helsemessig sett. Jeg har ikke vært så sliten og trøtt som jeg veldig ofte er. Og da jeg ble spurt om å jobbe lørdagen (i går altså), sa jeg motvillig ja og fikk neste søndag i jobbehelgen fri som kompensasjon. Motivasjonen var ikke særlig på topp lørdag morgen, men søndag om ei uke kommer jeg til å være veldig fornøyd med avgjørelsen.

Siden sist har jeg også deltatt på en fagdag med variert tema for faglig påfyll. Det var veldig kjekt, og spesielt én foreleser var utrolig dyktig. Hun jobbet med kommunikasjon som fagfelt, så det var kanskje ikke så rart at hun var flink.

Og sånn går nå dagene.
Ei t-skjorte jeg fikk fra NRK Språkteigen i sommer.

1 kommentar:

  1. Så koselig at du vil være med på min give away!
    Ønsker deg en flott ny uke :)
    Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...