© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 15. november 2012

Hva skjer?

Jeg har vært på Pinterest i noen måneder nå. Sakte, men sikkert, har følgertallet mitt steget. Jeg repinner mange hagerelaterte bilder/linker og det er visst populært. I går kveld hadde jeg rundt 370 følgere totalt.


Da jeg logget meg på i ettermiddag, hadde antall følgere mer enn doblet seg! Klokka 20:55 var følgertallet mitt dette:


 
Halvannen time senere (22:25) var det allerede steget til dette:



I skrivende stund følger faktisk hele 886 personer meg på Pinterest! Hva i alle dager er det som skjer? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg helt plutselig har blitt så poppis.

4 kommentarer:

  1. Litt uvitende her, men hva er Pinterest?

    SvarSlett
  2. Som Pinterest selv skriver: "Pinterest lets you organize and share all the beautiful things you find on the web. People use pinboards to plan their weddings, decorate their homes, and organize their favorite recipes.

    Best of all, you can browse pinboards created by other people. Browsing pinboards is a fun way to discover new things and get inspiration from people who share your interests."

    Det er altså en virtuell korktavle hvor man henger opp (pinner) de bildene man liker og ønsker å spare på. Klikk på linken først i innlegget mitt, så kommer du rett inn på profilen min og kan se hva det går ut på. :)

    SvarSlett
  3. Hmm.. Får studere det der litt. Trodde det var enda et sosialt medie å følge med på men det er jo litt annet da..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tja, det -er- jo et sosialt medium, men brukt riktig kan det være svært nyttig. Jeg gikk noen runder før jeg bestemte meg for å delta selv. Følte ikke jeg hadde behov før vi flyttet fra Oslo og skulle søke inspirasjon til uteplassen i vårt nye hjem.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...