© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 23. november 2012

En anbefaling

Da jeg kom hjem fra kveldsvakta på onsdag, lå det en gledelig nyhet og ventet på meg i postkassa. Tegnehannes første, og så langt eneste, Tegnehanne Magasinet var kommet! Jeg liker hennes enkle, men likevel uttrykksfulle, tegninger og humoren hennes, samt at jeg kjenner meg igjen i hovedpersonen, altså Hanne selv. 

Har du ikke kjøpt det ennå, kan du fortsatt rekke det hvis du klikker HER. Bladet koster 55,- pluss frakt. Da støtter du en fattig sykepleierstudent (Hanne, altså) i hennes drøm om å kunne drive det langt i tegning.

Ellers har jeg også merket meg en pussig sak da jeg logget meg på blogger.com i går. Språket var plutselig endret til engelsk. Det var jo litt teit, tenkte jeg, når jeg har vendt meg til norsk. Så endret jeg språk til norsk og fikk dansk. Det var enda teitere, tenkte jeg, og endret tilbake til engelsk. Som jeg bruker nå i påvente at blogger.com skal skjønne at selv om dansk og norsk er svært beslektet som skriftspråk, så er de slett ikke like. Jeg vil ha norsk tilbake! Jeg sendte dem en feedback i går kveld, men har ikke sett noen endringer ennå.
Klikk på bildet for å se det større og leselig.

7 kommentarer:

  1. Ser ut som en morsomt hefte.
    Trodde det var jeg som hadde kommet borti en knapp og endret settingen på siden min, he he he.
    Ha en fin helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Det har vært slik siden mandag. Tror jeg har sendt feedback fire ganger, men ingen respons...

    SvarSlett
  3. Må visst bare smøre meg med den berømte tålmodigheten, altså. Godt å se at det ikke bare var hos meg, i alle fall!

    SvarSlett
  4. Tegnehanne er morsom!
    Jeg har dansk innstilling i bloggen min - gjorde som deg og endret fra engelsk til "norsk"...

    SvarSlett
  5. Sendte også en tilbakemelding på den dansken, men....ikke fått svar, etterhvert forstod jeg at det gjaldt flere enn meg, men mager trøst.
    (dette skrev jeg på min blogg den 20.11; http://sidselstanker.blogspot.no/2012/11/sa-fryktelig-irriterende-da.html)

    SvarSlett
  6. Jeg har sikra meg Tegnehannes magasin, åff kårs.

    Vi får smøre oss med den berømte tålmodigheten. Det kunne jo vært verre, tenk om det plutselig ble kinesisk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, da hadde det blitt verre om en ikke har god hukommelse.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...