© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 13. november 2012

Årets julelikør

... ble satt i dag. Det er den samme som jeg skrev om i fjor, men i år har jeg bare halvparten av kaffebønnene i. Fjorårets julelikør fikk en litt for markant kaffesmak som jeg ikke ble så glad for. Og så lager jeg bare én porsjon, altså bare ett norgesglass - mot fjorårets to.

Lille julaften er om 40 dager, og da skal likøren være ferdig. Gleder meg!


Fikk endelig kjøpt meg et par brødformer i dag, så til helgen skal jeg forsøke meg på brødbakst for første gang siden grunnskolen! Takk til Shy B for tipset og inspirasjonen!

1 kommentar:

  1. Det var kjekt eg var til inspirasjon!
    Lykke til med både brød og likør :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...