© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 25. oktober 2012

Tørst?

Ingen i verden drikker så mye Pepsi Max som oss nordmenn, melder na24.no. Hele 9% av verdenskonsumet står vi for, med våre drøyt 22 liter per person i året - hvilket betyr at den norske befolkning tyller i seg 110 millioner liter. Svenskene, som er rundt 9,5 millioner, tyller til sammenlikning bare i seg rundt 32 millioner liter i året.

Det er ganske utrolig. 

Og litt flaut.

Særlig siden jeg er med på å dra statistikken opp.
 

2 kommentarer:

  1. Jeg er også med på å dra gjennomsnittet kraftig opp....

    SvarSlett
  2. Jada, jeg er definitivt med på det lasset. 22 liter er ikke mye.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...