© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 6. oktober 2012

Lekebil

Heisann! Jeg er her ennå! Bloggaktiviteten sank mens jeg var syk. Hvor interessant er det å lese om at øyedråper smaker æsj og at hosten gjenstridig blir værende? Ikke mye. Og så hadde jeg liksom ikke så mye annet å skrive om.

Bortsett fra at jeg hadde bursdag tidligere i uka. Jeg har gått inn i mitt siste år på 30-tallet. Smått deprimerende, men det er en tanke jeg ikke gidder dvele lenge ved.

Noe som er mer verdt å skrive om, er at jeg endelig har fått hentet den nye bilen min! Lekebilen min, som jeg kaller den. Jeg trenger nesten ikke gjøre noe annet enn å passe farten og veien.

  • Den har regnsensor, slik at jeg ikke trenger tenke på vindusviskerne foran.
  • Den har auto-lys, slik at jeg ikke trenger tenke på å slå på lys når det blir mørkt ute.
  • Den er key-less, slik at jeg aldri trenger bruke nøkkel for å åpne, låse eller starte bilen.
  • Den har ryggekamera, slik at jeg nesten ikke trenger snu meg når jeg rygger.
  • Frontspeilet har autodimmer, slik at jeg ikke trenger bikke speilet hvis jeg får sterkt lys gjennom bakvinduet.
  • Den har automatgear, slik at jeg kan hvile venstrefoten fullstendig. Ingen clutch! Ingen gearing! Ingen kveling av motoren.
  • Rattet har knapper for bilradioen og mobilen. Ingen fikling på dashbordet!
Og best av alt; bilen er superstille når den bare bruker batteriet! Man hører ikke at bilen har startet en gang! Det er som å kjøre en radiostyrt bil i full størrelse! Bilen startes ved å trykke på power-knappen, akkurat slik du starter støvsugeren din!

Er det rart at jeg kaller det en lekebil?
Mitt nye leketøy

2 kommentarer:

  1. Grat m super-bil. Håper den blir til glede og nytte. Kos deg!

    Hawkeye

    SvarSlett
  2. Vi har også kjøpt oss ny bil. Aner ikke hva slags finesser den kan by på.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...