© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 9. oktober 2012

Barndomsminner #4

Min far jobbet i oljeindustrien i Nordsjøen og når han var på jobb, var han borte noen uker i strekk. Da jeg var liten fikk jeg lov å sove i hans halvdel av dobbeltsenga mens han var ute. Jeg husker godt at jeg om sommerne våknet av Reiseradioens vignett på klokkeradioen til min mor. Lange, lyse sommermorgener med skolefri og tid til å gjøre akkurat det jeg ville hele dagen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...