© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 25. august 2012

Helt sjef

Sjefsstolen min (Foto: Ikea)
I går, utpå kvelden mellom nattevaktene, fikk jeg ånden over meg. Ånden som går, nærmest. I hvert fall er ånden veldig flyktig. Men i går ble den værende lenge nok til at jeg monterte kontorstolen fra Ikea selv. Etterpå var jeg litt stolt av meg selv. Og veldig fornøyd over resultatet. Nå har jeg en sjefere stol enn mannen! 

Da jeg våknet til liv utpå ettermiddagen i dag, fant jeg en platy død på bunnen av akvariet. Seget ned mellom bunnsteinene og vanskelig å få tak i, men med litt innsats (og en brødpose) fikk jeg til slutt fisket den opp. Nå er det bare to platy-søstre igjen av kullet som ble født i Oslo, samt 8-9 neontetra og en ancistrus. Det står fortsatt til liv!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...