© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 6. august 2012

Enda flere vinnere!

Og DER var gavedrysset mitt over! Alle kommentarer er gått gjennom og jeg har sjekket etter beste evne om folk har gjort det de påstår for å få lodd. Fascinerende nok var det den billigste premien som gav størst respons. På Olaf Ryes Plass på Grünerløkka kom jeg i mai over en bod som solgte billige skjerf - tre til en hundrelapp. Ett valgte jeg å beholde selv, mens de to andre gis vekk til dere i slutten av innlegget. Folk er rare! :-)

First thing first, som det heter på nynorsk. Den heldige vinneren av gavedryss #6 og gavekortet på 100,- hos Hasla, ble Pia. Hun har den herlige bloggen Pias verden som absolutt anbefales!


Gavedryss #7 har gitt Fjellets datter muligheten til å live opp litt i hverdagen. Tingene fra ThinkGeek er festlige og nettbutikken anbefales. De leverer kjapt til tross for at de holder til i USA.

De kinesiske gavene i gavedryss #8 ble vunnet av Beate M B, som ikke har egen blogg. Gled deg, Beate!

Det siste gavedrysset (regnet etter trekningsdato) viste seg altså å bli det mest populære. Skjerf og stjerner er en suksess på blogger, og kombinert er det åpenbart (nesten) uimotståelig. Her hadde jeg gleden av å kunne trekke ut TO vinnere, og de ble Madeleine (skogsmotiv) og 3prinser (stjernemotiv)!


Gratulerer så mye til alle vinnerne! Jeg håper dere får glede av gevinstene! Dere må alle sende meg en e-post med navn og adresse slik at jeg kan få sendt premiene til dere så snart som mulig. (De har nemlig okkupert spisebordet i stua siden mai, og jeg savner bordplassen!)


4 kommentarer:

  1. Vant jeg?! Hurra - nå ble jeg glad :) Sender deg sporenstreks en mail! :) :)

    SvarSlett
  2. Tuusen takk for den flotte premien! Gleder meg til å få den i posten!

    Hilsen Beate M B :D

    SvarSlett
  3. Hjertelig tusen takk for den fine gaven, jeg blir så glad. Har problemer med nett der hvor jeg er...sender Mail så snart jeg er hjemme...på fredag. Takk igjen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...