© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 20. august 2012

Det går seg til

Enda flere ting begynner å komme i orden i heimen. Vi er endelig ferdige med å male gjesterommet, og bokhyllene og skatollet mitt har kommet på plass. I stua har vi fått satt opp en ny sjenk i TV-kroken. Flere kasser er tømt og det har blitt -litt- bedre plass hos oss. Nå venter vi på dørene til skyvedørsgarderoben, slik at det også kan bli ferdig snart. Bedring!

En liggende slik har blitt ny sjenk på stua. (Foto: Ikea)

1 kommentar:

  1. Så deilig å bli ferdig litt etter litt. Det er en ganske strevsom fase når ting skal velges ut og komme på plass, men så godt når alt er på plass og man bare kan nyte det.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...