© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 12. juli 2012

Vil du vinne en valgfri KELLY MOORE fotoveske?

Bloggen teresebfoto.com (TBfoto) holder en flott gi-bort! Du kan vinne en valgfri Kelly Moore fotoveske, og det er en premie som er vel verdt å nevne! Jeg var så heldig å få en Kelly Moore Mimi-veske av mannen til bursdagen min, og der trives kameraet mitt godt. En utrolig praktisk veske med seks rom.
Kelly Moore Mimi
Nå kan vi altså vinne en valgfri veske fra Kelly Moore, og da kunne jeg tenke meg en litt mindre veske som kan brukes "til fint". En slik veske er B-Hobo-vesken, som jeg kunne tenke meg i svart utgave. De har den også i ti andre farger, så de fleste burde kunne finne en favoritt der.
Kelly Moore B-Hobo
 Vesken kan kjøpes hos Fotobag.no, og der står følgende om vesken:
B-Hobo takler overgangen mellom foto veske (sic) og "vanlig" veske godt.

Med inntil 3 justerbare seksjoner internt og 5 utvendige lommer, så er dette en veske hvor du får med deg det du trenger på foto shoot. Denne er stor nok til å romme en 70-200mm F4.0 linse + kamera hus og en linse/blits i tillegg.

Utvendig har den 2 lommer til f.eks mobiltelefon på hver side, 2 litt større lommer under front flappen samt en stor lomme på baksiden.

Lommer:

- Front flap med skjult magnetisk lukking
- 2 frontlommer med glidelås.
- 2 sidelommer
- 1 stor lomme med glidelås på baksiden

- Kommer med 2 skulderstropper og skulder pute.

- Laget i vannavvisende materiale.
- Står av seg selv.

Ytre mål:

Bredde: ca 38 cm, dybde ca 15 cm, høyde ca 23 cm (på midten) og ca 30 cm (på sidene). 

Gi-borten finner du HER og trekningen er 29. juli. Jeg krysser fingrene! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...