© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 2. juli 2012

Ut på tur

Ferien har begynt og i morgen drar vi ut på tur. Vi skal ende opp hos svigerforeldrene mine på Vestlandet, men vi overnatter hos mannens kusine på Hamar. Før vi legger til kai hos dem (billedlig talt) tar vi turen innom Hadeland Glassverk. Og hvis det ikke er for lang kø, vurderer vi å blåse hvert vårt glass som souvernir. Vi skal også innom Glasshuset, Fabrikkutsalget, Lys- og tinnstøperiet, Kramboden, Porselengshuset, Honninghuset og Julehuset. Når vi først er der, må vi jo få med oss det som er! Vi må bare komme oss avgårde tidlig nok.


Hvis været er bra på onsdag, tar vi turen om Trollstigen. Jeg har aldri vært der før - bare sett bilder. Fantastiske bilder. Jeg vil oppleve det selv, og ta fantastiske bilder selv også.
Trollstigen.    Foto: VisitNorway.com
Og så tilbringer vi omtrent ei uke i mine svigerforeldres nye leilighet som jeg ikke har sett annet enn bilder fra. Det blir koselig! Det blir også besøk hos diverse svigerfamilie og venner av mannen.

Jeg tar også med meg ei heklenål, et garn og ei heklebok og skal se om jeg klarer lære meg å hekle litt mens vi er borte. Men ikke si det høyt til noen, for det er ikke sikkert jeg verken får tid eller til å hekle. Hyssssj!
Hysj!

1 kommentar:

  1. Jeg håper du tar bilder av heklingen. Jeg kan nemmelig heller ikke hekle og skulle gjerne sett hvordan du går fram.

    Nydelig bilder du tar.

    Hilsen Fama

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...