© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 23. juli 2012

Pes!

Det ble såvisst ingen myk start på jobb etter ferie! Til alt overmål var jeg akuttløper til akuttmottaket, og dagen startet halv åtte med at traumealarmen gikk! Det satte liksom dagens standard i travelhet. Jeg ble attpåtil hudflettet av blodbanken da jeg kom opp fra traumen, noe jeg syntes var lite koselig. Jeg rakk såvidt å få normal ansiktsfarge et par ganger i løpet av dagen, men ellers gikk det i ett.

Et par lyspunkter var det dog. To pasienter var strålende fornøyd med arbeidet mitt, og det satte jeg veldig pris på å høre! De fleste pasienter er synlig utilpass når jeg kommer, og noen lar meg også få høre hvor lite pris de setter på besøket mitt. Dagens to komplimenter er det jeg ønsker å huske fra i dag. Resten kan godt gå i glemmeboka. :P


5 kommentarer:

  1. Æsj ja, det er pyton med sånn pangstart. Hadde oppstart på jobb etter ferie i dag, selv også. Rar hvor fort tida går når man har ferie, altså!

    SvarSlett
  2. Feriedager går minst dobbelt så fort som hverdager. Bombesikkert!

    SvarSlett
  3. Det var litt av en start, og det var sikkert for at du ikke skulle tvile på hvor du var, eller noe.

    Da er det bare å se fram til neste ferie!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh ja, ingen tvil om hvor jeg var! Neste ferie ... er leeeenge til. :(

      Slett
  4. Det er det jeg savner som pensjonist: feriene og feriepenger.

    Hawkeye

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...