© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 31. juli 2012

Flere vinnere (#5 og #10)

Juhu! Ny trekning er gjort, og to nye vinnere er trukket ved hjelp av Random.org.

Vinneren av gavedryss #5 ble Stina! Hun har tatt et utall lodd i de fleste gi-bortene i dette gavedrysset, så det var nok fortjent at hun endelig vant noe! Gratulerer!


Vinneren av gavedryss #10 ble Andrea A. Hjeldnes som ikke har egen blogg. Gled deg til fremtidige asiatiske smaker! Gratulerer!


Begge vinnere må sende meg en e-post med fullt navn og postadresse slik at jeg kan få sendt gavene til dere snarest mulig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...