© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 14. juni 2012

Gavedryss #9

AVSLUTTET!

Det er ikke helt tom for gevinster ennå! I denne niende gi-borten kan du vinne et flott skjerf! Jeg trekker to vinnere, så skriv hvilket skjerf du helst vil ha; stjerner eller skogmotiv.

Reglene er som følger:

  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet over)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 5. august. Lykke til!  :-)

62 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med, med 1 lodd! :)
    Men jeg klarer ikke å velge en favoritt, syns begge skjerfene er like fine! :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  2. Prøver meg med 1 lodd.
    Holder en knapp på stjernemotiv, men syntes egentlig begge var like fine

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  3. Hei hei=)
    Jeg trekker 4 lodd jeg =)
    Liker stjerner veldig godt, men tenkte å bryte ut av mønsteret mitt, og heller gå for det med skogsmotiv ;)

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  4. Jeg tar to lodd- har kommentert og legger ut link på facebook :)
    Ida Lind, som ønsker seg mest stjernemotiv :)
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    Jeg trekker 2 lykkelodd.
    kommentar og deling på FB
    Ønsker stjernemotivet om jeg skulle være så heldig å vinne.

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  6. jeg er med, 1 lodd her- skogsmotiv

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  7. 1 lodd :) ønsker veldig ett m stjerner :)ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Satser 4 lodd på skjerfet med stjernene. ;)
    (Kommentar, følger og link.)

    SvarSlett
  9. Jeg tar med meg to lodd, og ønsker meg stjerneskjerfet.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  10. Trekker meg to lodd på "skogsjerfet"
    Ha en god fredagskveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg lbir med, tar 1 lodd for kommentar.

    Jeg synes skogmønstret var finest :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  12. hola rødhette!2 lodd til queenigoy.655@gmail.com

    SvarSlett
  13. 1 lodd for kommentar. Stjerneskjerfet er nok min favoritt, men begge er flotte, så om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut, tar jeg det jeg får :))

    SvarSlett
  14. 1 mulighet for skogssjerfet:)
    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  16. Tar 1 lodd , skogssjerfet likte jeg :-)
    Mvh Karina (kahane43@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Tar gjerne et skogslodd;-)

    Klem,

    SvarSlett
  18. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 3 lodd til meg. Kommentar og link.

    SvarSlett
  19. Så flott give away! Jeg vil gjerne være med med 1 lykkelodd takk :) Dersom jeg blir en av de heldige kunne jeg godt ha tenkt meg stjerneskjerfet, tror jeg. Vanskelig å velge ;)

    Ønsker deg en fortsatt finfin kveld!

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med på denne også :) Ett lodd (kommentar). mie_mari@hotmail.com

    SvarSlett
  21. jeg tar 3 lodd og ønsker meg stjerne-skjerfet :)
    Ingrid

    SvarSlett
  22. Prøver lykken med 3 lodd, link og kommentar. Digger stjerner, så håper jeg blir den heldige til stjernesjalet

    SvarSlett
  23. Jeg er jo en skikkelig skjerfdame så jeg satser på at ett av mine fire lodd trekkes. (kommentar, følger, link)

    SvarSlett
  24. Hej!
    Sköna! Jag tycker stjärnor :)
    1 lott, tack.

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  25. :-D
    ...please enter my name....
    4 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  26. 3 lodd
    ønsker meg skjefet med stjernemotiv:)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  27. 1 lodd på meg:)

    likte det til høyre best:)

    -Ida-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Hei! Jeg trekker 3 lodd; kommentar og linker fra egen blogg :) Liker aller best det med stjernene på!

    SvarSlett
  29. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd, kommentar+ delt på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  30. 2 lodd (kommentar + følger)
    Jeg liker begge sjerfene like godt. Om jeg MÅ velge blir det kanskje stjerne.

    Hilsen Fama

    anihaarb(ætt)online.no

    SvarSlett
  31. Hei! Prøver meg med 2 lodd her også!! Jeg "stemmer" på stjerneskjerfet!! Klem Ruth

    SvarSlett
  32. Jeg tar 1 lodd og krysser fingrene :-) Ønsker meg det med skogmotiv :-D

    theakristinemay@gmail.com :)

    SvarSlett
  33. 2 lodd. (Kommentar og deler på Facebook)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  34. 1 lodd her :)

    Jeg vill gjerne ha det skjerfet med skogmotiv :)

    SvarSlett
  35. Satse på vinnerloddet for de ordene jeg skriver her jeg :-)

    SvarSlett
  36. Supre skjerf,tar 1 lodd og håper på vinnerlykke. Begge var veldig fine, holder en knapp på det med skogmotiv.

    Ha en fin sommerkveld.

    SvarSlett
  37. Tar 1 lodd for kommentar, ønsker meg stjerneskjerfet.
    Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  38. hei tar 1 lodd jeg :D

    e-posten er lola1994@hotmail.no

    SvarSlett
  39. 1 lodd for kommentar :) Begge var nydelige, men velge kanskje den med stjerner :)

    SvarSlett
  40. 1 lodd for kommentar.

    Har ikke blogg.

    E-post: 2404@hotmail.no

    SvarSlett
  41. Fortsatt ikke på twitter eller fb, men ellers full pott (fire lodd) her også:)
    Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg det med stjerner.

    SvarSlett
  42. Jeg prøver lykken med ett lodd, kjempefine skjerf, men likte spesielt den med stjerner på =)
    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    4 lodder
    FB Bernadett Rauski
    Twitter @betikarauski

    SvarSlett
  44. 4 lodd

    Kommentar
    Følger/bloggrull
    Deler med bilde

    Inne i siste uke med giveaway selv, trekning på fredag.

    Frøken hege

    SvarSlett
  45. 1 lodd på meg, kommentar. Likte skogsmotivet :-) theastyles@hotmail.com

    SvarSlett
  46. 2 lodd på meg :) ønsker meg stjerneskjerfet :) hilsen katja (kamha90@gmail.com)

    SvarSlett
  47. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  48. Blir kun et lodd på meg:( for komentar. Synes skogmotivet var tøffest jeg :)

    jannickesg@hotmail.com

    klem fra Jannicke :))

    SvarSlett
  49. 1 lodd, likte skogmotivet best! :)

    SvarSlett
  50. Nydelige sjal! Jeg liker begge to! Jeg tar ett lodd...men link gjerne til give awayen din på Bloggedamer40+ om du vil,
    klem, M

    SvarSlett
  51. TO lodd...jeg følger deg jo allerede!
    M
    :)

    SvarSlett
  52. 1 Lodd for kommentar :)

    Madde.sin@hotmail.com

    SvarSlett
  53. ༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻
    Prøver lykken med 3 lodd..
    Følger,kommenterer og Deler på Facebook.
    Om jeg er heldig så har jeg lyst på det
    skjerfet med Stjerner :) Begge var fine
    men jeg er veldig glad i stjerner :D
    Ønsker deg og dine en God helg og en
    videre fin sommer :)
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻

    SvarSlett
  54. Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd! (følger)
    Syntes skogmotivet var stilig!

    Sommerklem

    SvarSlett
  55. Kjempe flotte skjerf, min favoritt er det med stjerner på :)
    Trekker 2 lodd, følger i tillegg til kommentar.
    Ønsker deg en flott helg!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  56. Hei :-)

    ༺♥༻ Blir gjerne med og takker ja til 3 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! Stjerneskjerfet er favoritten min. ༺♥༻

    Sommerhilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  57. For en herlig gi bort!!
    Tar 2 lodd å håper jeg vinner det med skogsmotiv. Da skal mamman min som har bursdag på trekkningsdagen få det i gave :)
    Deler på fb og komentar.

    SvarSlett
  58. Prøver lykken med 3 lodd :D
    Kommentar, følger og delt :)


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med på denne og trekker to lykkelodd,
    ett for kommentar og ett for å dele på FB.
    Hvis jeg skulle være så heldig å vinne,
    så kunne jeg tenke meg skjerf nr. 1.

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...