© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 12. juni 2012

Gavedryss #8

AVSLUTTET!

Denne åttende gi-borten er inspirert av det kinesiske. Du kan vinne en duk og fire matchende spisebrikker i bronse-farge, en liten leende Buddha, tre kinesiske lykkemynter, to par spisepinner i rustfritt metall med grønne keramikkholdere, en lykkeamulett i jade og en rød- og gullfarget snørepose. Alt dette kjøpte jeg hos Dynasty Interior AS i Oslo City.


Reglene er som følger:
  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 5. august. Lykke til!  :-)

28 kommentarer:

  1. Ja, jeg vil veldig gjerne være med i denne trekningen.
    Jeg tar gjerne 1 lodd (kommentar) :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  2. Jeg er med her også med 2 lodd!!!Ha en fin tirsdag!! Mvh. Ruth

    SvarSlett
  3. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd(kommentar+delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  4. Jeg prøver meg med 3 lodd! :)

    1 lodd for kommentar
    1 lodd for å følge(har ikke bloggrull :/ Vet ikke om det da blir et halvt lodd i steden, hehe! )
    1 lodd for å dele på facebook


    Hilsen fra lotte
    lotteolsenphotography@gmail.com

    SvarSlett
  5. Kjører på med 3 lodd, link og kommentar =)

    SvarSlett
  6. Jeg tar gjerne ett lodd for kommentaren:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  7. Et lodd for kommentar,et for linket til FB så har jeg lagt meg til som følger :)
    Ååh som jeg elsker kinesiske ting, så her krysser jeg virkelig fingrer og tær :) <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 1 lodd. har ikke tid skal på jobb, men så artig en konk. hele leiligheten min er i indisk så dette var gøy :) noe for meg..

    sjany_rocks@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Superstilig premie!
    Kjempestilig!
    Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (kommentar + delt på fb).

    Mvh
    Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  10. super!
    ...please enter my name....
    4 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  11. 3 lodd(kommentar,følger og deler) :)
    utrolig fin premie
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  12. 2 lodd håper jeg på! Delt på min FB!
    Har vært i denne butikken flere ganger, ikke lett å komme ut derfra uten å åpne lommeboken, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  13. 2 lodd (kommentar + følger)

    Hilsen Fama

    anihaarb(ætt)online.no

    SvarSlett
  14. 2 lodd (Kommentar og deler på Facebook)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  15. (1 lodd) Har likevel veldig lyst til å vinne dette settet!

    WendyydnewL@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Hva? jeg overså "og for hva" igjen? Ja, da velger jeg lykkeamulett i jade og en rød- og gullfarget snørepose (fortsatt 1 lodd) :)

    WendyydnewL@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Wendy, når jeg skriver at noen skal fortelle meg hva de tar lodd for, så betyr det om de tar lodd for kommentar, lodd for å dele på twitter eller bloggen sin etc. Det betyr IKKE at man velger én ting fra gevinsten. Da hadde det stått tydelig, slik som det står i "skjerf-gi-borten", hvor man bes velge ett av skjerfene. Som du ser av andre kommentarer så skriver de fleste hvilke lodd (følger, kommentar, link etc) de tar. Ditt kommentar-lodd er registrert. Lykke til!

      Slett
  17. 1 lodd for denne kommentaren :)
    hanneob@live.no

    SvarSlett
  18. 1 lodd for kommentar.

    Har ikke blogg.

    2404@hotmail.no

    SvarSlett
  19. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    4 lodder
    FB Bernadett Rauski
    Twitter @betikarauski

    SvarSlett
  20. Har ikke blogg. 1 lodd :) Elise tigerjente87@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Prøver lykken med 2 lodd her og ejg...kommentar og delt på fb :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Kjempe stilig!
    Er følger, så håper på to lodd :) (Har ingen blogg)
    Ønsker deg en flott helg!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  23. Jeg prøver lykken med 4 Lodd.
    Følger,deler og kommenterer.
    Ønsker deg en kjempe fin helg..
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  24. prøver lykken med 2 lodd :D
    følger og kommentar :)

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...