© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 10. juni 2012

Gavedryss #7

AVSLUTTET!

I denne syvende gi-borten er gevinstene hovedsaklig fra ThinkGeek! Du kan vinne en "infectious disease" stressball, inanimate character stickers og ekstra kraftige kjøleskapsmagneter. I tillegg får du et ark med klistrebokstaver.


Reglene er som følger:
  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 5. august. Lykke til!  :-)
Bubonic plague (byllepest)-stressball.
Skap litt mer liv på kontoret eller hjemme!
Kraftige magneter! Kan holde 10 papirark eller ca. halvkilo hver!

36 kommentarer:

  1. Hei!
    Oj, ser ut som jeg er den første til å legge igjen kommentar.
    Jeg tar 1 lodd (for denne supre kommentaren ;-) ).

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  2. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  3. Alle oppdrag utført og tar med glede 5 lodd. Digger denne premien, så jeg krysser alle fingre for vinnerlykke.

    Mvh. Kristine
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  4. 2 lodd!
    Kommentar og deler på Facebook.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  5. Prøver meg på 3 lodd :D og krysser fingrene :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  6. 1 lodd håper jeg på!
    Artige premier, takk for den giveaway du holder!

    Beste hilsen Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Kjempe stilig!
    Trekker 1 lodd :D
    Ønsker deg en flott uke!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  8. Hei...trekker to lodd jeg...1 for følger/bloggroll, 1 for kommentar.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Hei!

    Jeg vil gjerne ha 5 lodd på denne.

    SvarSlett
  10. Prøver lykken med 2 lodd :-)

    SvarSlett
  11. 1 lodd:)
    Jeg ønsker meg stressballen, så jeg kan gi den til kjæresten min;)

    -Ida:)
    (ida_jc@hotmail.com)

    SvarSlett
  12. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd(kommentar+delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Jeg kommenterer og deler på FB.
    To lodd :)
    Ida lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  14. Morsom premie! :)
    Jeg deltar med 1 lodd for kommentar.
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  15. Artiggive-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kvled. 3 lodd til meg. Kommentar og link.

    SvarSlett
  16. Oi, så kjekke ting!! Jeg er gjerne med med ett lodd takk :)

    SvarSlett
  17. 2 lodd,den stressballen hadde definitivt vert noe for meg;)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Må si meg enig meg flere andre: Du er veldig raus mot dine lesere.

    2 lodd (kommentar + følger)

    Hilsen Fama

    anihaarb(ætt)online.no

    SvarSlett
  19. (1 lodd) Jeg håper jeg vinner , Stressballen trenger jeg virkelig og når den er så kul vil jeg virkelig ha den ;D og jeg har ikke akkuratt et kontor men jeg kan bruke klistremerkene til masse andre ting, og kjøleskaps magneter trenger jeg og spesielt sterke! mine magneter kan ikke holde to ark en gang, de ser også skikkelig kule ut :)

    WendyydnewL@hotmail.no

    SvarSlett
  20. Haha... jeg la ikke merke til "og for hva" Så jeg velger stressballen :) (Fortsatt 1 lodd)

    WendyydnewL@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Wendy, når jeg skriver at noen skal fortelle meg hva de tar lodd for, så betyr det om de tar lodd for kommentar, lodd for å dele på twitter eller bloggen sin etc. Det betyr IKKE at man velger én ting fra gevinsten. Da hadde det stått tydelig, slik som det står i "skjerf-gi-borten", hvor man bes velge ett av skjerfene. Som du ser av andre kommentarer så skriver de fleste hvilke lodd (følger, kommentar, link etc) de tar. Ditt kommentar-lodd er registrert. Lykke til!

      Slett
  21. Prøver meg med to lodd, et for kommentar og et for å være følger :)
    Fine premier :)

    Ønsker deg en riktig fin sommer videre <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  22. 1 lodd (kommentar)
    hanneob@live.no :)

    SvarSlett
  23. 1 lodd for å kommentere.
    Har ikke blogg.

    2404@hotmail.no

    SvarSlett
  24. Jeg tar et lodd for kommentaren min og satser på vinnerlykken. Ha en flott helg! :D

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  25. Jeg tar et lodd for kommentar :)

    SvarSlett
  26. Prøver lykken med 2 lodd jeg...kommentar og delt på fb :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Da ble det 2 lodd på meg:)

    (sunchill@live.no)

    SvarSlett
  28. Jeg trekker et lodd. :)

    Terese
    terese_thornquist@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Utrolig aritige ting, dette hadde jeg likt å ha på kontoret! Elsker humor i hverdagen.
    Ett lodd, har ikke tid til annet, sorry!
    Klem, M

    SvarSlett
  30. To lodd mener jeg...jeg følger deg allerede..
    M
    :)

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd. Følger deg og du har vært i bloggrollen min ei god stund!

    Sommerklem

    SvarSlett
  32. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Følger-Kommenter og deler på Facebook.
    Ønsker deg og dine en kjempe fin helg og
    sommer videre..
    Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Hei!

    Jeg trekker 2 lykkelodd.
    Kommentar og deler på FB

    Mvh. Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  34. Jeg trekker 1 lodd:D

    Mvh Rainbow

    (tonkabeans@live.no)

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...