© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 9. juni 2012

Gavedryss #6

AVSLUTTET!

Denne gaven har jeg sett frem til å gi dere lenge! Jeg skulle ønske at gavekortet kunne hatt en høyere verdi, men siden det er jeg som betaler moroa, så jeg meg ikke råd til å kjøpe et dyrere gavekort. Dagens gevinst er nemlig et gavekort pålydende 100,- kroner hos Hasla!  


Reglene er som følger:
  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva.  
  • 1 lodd for å skrive hvilket smykke du liker best hos dem. Sjekk Hasla.no.
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke seks lodd. Trekningen er 5. august.


Hasla skriver følgende om seg selv: 
"Hasla er ei sølvsmie i Setesdal som produserer moderne smykker og bunadsølv tufta på norsk handverk og inspirasjon frå heile verda. 
Våre smykker blir til i ei bryting mellom trong til nyskaping og stolte tradisjonar. Med dei vakraste linjene frå historia og spanande idear frå notida, skapast smykke med unikt preg."
Nå får du muligheten til å enten handle hos dem i Markgata på Grünerløkka i Oslo, i Valle i Setesdal eller i nettbutikken deres på Hasla.no. Du kan kikke innom bloggen deres, Haslablogg.no, for inspirasjon - eller besøke dem på Facebook.

Du kan også lese om mine erfaringer med smykkene fra Hasla i dette innlegget om "smukke smykker" og her om en handletur jeg tok. Jeg er kjempefornøyd med mine smykker! Hasla har både moderne og tradisjonelt design, så de fleste vil finne noe de liker. Jeg slenger med en del bilder fra deres Facebookside.

23 kommentarer:

  1. Smykker kan man aldri få nok av, jeg tar 2 lodd, takk.

    SvarSlett
  2. Hasla er jo bare bra! Kjempekjekt at de har fått det så godt til :-) Jeg har sittet mang en time og vaglet og sett på venninnene mine lage de vakreste smykker i den smia :-)
    Klem fra LIV

    SvarSlett
  3. "Nostalgi" - flotte smykker!

    SvarSlett
  4. Prøver lykken med 2 lodd;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  5. Prøven lykken med 1 lodd for kommentar.

    Mvh privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  6. Så flotte smykker! Vanskelig å velge ut kun et. Likte de bølge-ringene. Noen av nostalgi-smykkene. Haust?
    Jeg tar gjerne tre lodd - jeg er følger og har deg i bloggrollen fra før:)

    SvarSlett
  7. Tar 5 lykkelodd med et smil :-)
    Kommentar + twitter + linke på bloggen + jeg liker best dette herlige smykket: http://hasla.no/sider/produkt.asp?ID=6902&vare=4603s

    Mvh Stina H
    Stina_rule@live.no

    SvarSlett
  8. Jeg er med og tar 6 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/vinn-gavekort_10.html

    Min favoritt er hjartesmykket Victoria.

    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg tar to lodd (kommentar og favorittsmykke).
    http://hasla.no/sider/produkt.asp?ID=3779&vare=4226s

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  10. Prøver meg på 4 lodd :D (delt, favoritt, følger og kommentar)

    http://hasla.no/sider/produkt.asp?ID=7160&vare=0105s


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd(kommentar+delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  12. Jeg deltat med 2 lodd (kommentar + smykket )
    http://hasla.no/sider/produkt.asp?ID=8331&vare=4657s -- Likte utroolig godt dette smykket! Litt dyrt, men da blir det godt med et gavekort til hjelp :-)

    Camilla Algrøy - killiken3@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med :-)
    Liker best Nostalgi, stor ring. Har også delt konkurransen din på facebook. Til sammen tar jeg tre lodd :-)

    marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Blir med med 2 lodd :)
    Det smykke jeg liker best er kolibri anhenget!
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  15. Jeg prøver gjerne lykken her også... :)
    5 lodd (kommentar, følger, link, og så synes jeg Iris hjertesmykket var fint.)

    SvarSlett
  16. Prøver lykken med 2 lodd.
    Liker fjærlett hjerte best.

    Klem,

    SvarSlett
  17. 2 lodd:) (kommentar og delt)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. 3 lodd (kommentar, følger og smykkefavoritt).

    Det var utrolig mye vakre smykker å se. Min favoritt tror jeg må bli en an bunadssøljene feks. denne:

    http://hasla.no/sider/produkt.asp?ID=8344&vare=5004g0014

    Hilsen Fama

    anihaarb(ætt)online.no

    SvarSlett
  19. 3 lodd på meg :)
    Et for kommentar , et for følger og smykke jeg liker best,
    Er vanskelig å velge hvilket men jeg liker veldig godt hjerte smykker så et av hjerte stykkene må det bli :)

    Ønsker deg en super DUPER sommer videre <3 :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  20. 1 lodd for denne kommentaren. Har ikke blogg.

    2404@hotmail.no

    SvarSlett
  21. Jeg likte Nostalgi best. Utrolig fine! To lodd på meg, for kommentar og for å si hvilket smykke jeg liker best.

    SvarSlett
  22. 2 lodd for kommentar og for å ha sett på nettsiden.
    http://hasla.no/sider/produkt.asp?ID=4051&vare=4410s0003
    Nydelig <3
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...