© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 8. juni 2012

Gavedryss #5

AVSLUTTET!

I denne femte gi-borten kan du vinne mange godsaker. 
  • Et selvklebende metallskilt med teksten "Toalett"
  • Kose-te (inneholder hibiskus, eple, nype, appelsin, hyllebær og naturlig aroma)
  • En hvit, søt, brodert tøypose
  • En duftpose med deilig gardenia-duft
  • En liten duftpose med hjerte på
  • Duftlys på glass (scented glass candle - hami melon-duft)

Alt ble kjøpt på Hannåsvollen Gård som ligger ca. 7 km sør for Evje i Setesdalen. Hvis du er i nærheten, kan jeg anbefale en tur innom. De har et stort utvalg av forskjellige interiørartikler som lamper, speil, lys, såper, malerier, småmøbler, skilt, klokker, servietter og andre pyntegjenstander. De har åpent hver dag bortsett fra mandager og hvis du klikker på linken over, kan du kikke på en mengde bilder fra butikken som viser vareutvalget. Hannåsvollen Gård er også på Facebook.

Reglene er som følger:

  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva.
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 31. juli. Lykke til!

39 kommentarer:

  1. Der har jeg ikke vært, men jeg tar 2 lodd, takk.
    God helg.

    SvarSlett
  2. Jeg tar ett lodd i dag :) God helg!

    SvarSlett
  3. Må jo være med her også!!! Trekker to lodd denne gangen!! Ha ei super fin helg!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg, jeg deler på facebook :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  5. Prøver meg på 4 lodd her, har delt på face, kommentar og liket på bloggen min:)
    Klem Veronica

    SvarSlett
  6. Vil gjerne være med på trekningen. Tipser også om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  7. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg blir med på gavedrysset ditt jeg :)
    ( \_/ ) Trekker 3 lodd.
    (=’.'=) Følger Bloggen - Deler på Facebook
    («)_(«) & ja kommentaren den har du jo her :)
    Ønsker deg en kjempe fin Lørdag & Søndag..
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg tar med meg to lodd jeg :)
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  9. Har et lodd på gavedryss#5
    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  10. Deltar med 4 lodd :-)
    Twitter, linket på bloggen og kommentar :-)

    SvarSlett
  11. Tar 5 lykkelodd her også jeg :) http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/gavedryss-hos-rdhettes-verden_10.html

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei.
    Kommenterer, og tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd for kommentar :)
    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Jeg tar gjerne ett lodd for kommentar:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  15. Hei...trekker to lodd jeg...1 for følger/bloggroll, 1 for kommentar.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd(kommentar+delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Hei;)
    Jeg deltar gjerne;)
    Ha en fin onsdagskveld;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  18. Hei :)
    Vil veldig gjerne delta på denne :)
    Jeg prøver lykken med 1 lodd, for kommentar:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  19. Hei hei
    Jeg blir gjerne med på gavedryss, og trekker 5 lykkelodd (delt på fb, for jeg har ikke twitter. Fant ikke Rødhettes Verden på fb da....).

    Ønsker deg en koselig torsdagskveld.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  21. Jag är med, en lott!=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Herlige premier! :)
    Jeg deltar med 4 lodd på denne. (Kommentar, følger og link.)
    God kveld ønskes deg! :)

    SvarSlett
  23. hei..du er tidig som vi sier i bergen!!hehe..du fikk meg i godt humør..eg tar 2 lodd..linker til bloggen din på facen og kommentaren får du her..please la meg vinne..vinner aldri noe!!oi..adr til email er..queenigoy.655@gmail.com..sånn,,,hehe,,hadet på badet!

    SvarSlett
  24. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Vil veldig gjerne delta med 1 lodd for kommentar.

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Fin gave!

    Vinner eg denne må eg male, lilledodøra;-)

    1 lodd for kommentar.

    Klem,

    SvarSlett
  27. Tøff gi-bort altså! Slenger meg med her også jeg.. :) 1 lodd for kommentar.

    SvarSlett
  28. Jeg vil også være med i trekning!
    1 lodd for kommentar :-)

    SvarSlett
  29. 3 lodd(kommentar,følger og delt på fb)
    Ønskjer deg en kjempefin helg
    klem Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Herlig gave!
    3 lodd til meg! (kommentar og link)
    Klem fra Julie

    SvarSlett
  31. 2 lodd til meg. Kommentar + følger.

    Hilsen Fama

    anihaarb(ætt)online.no

    SvarSlett
  32. Hei satser på 1 lodd igjen :)
    Da velger jeg Kose-te.

    WendyydnewL@hotmail.no

    SvarSlett
  33. Slenger meg med her også :) 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  34. Hej!
    En så´n härlig Give Away, är gärna med på den..
    3 lotter tack, kommenterar, blev följare och har
    delat på fb (Marie L-m)
    Ha det så fint önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Det hender, og ikkje ofte, at eg er på dei kantar, så her vil eg innom ;)
    1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  36. Herlig premie, jeg er med:)
    Er ikke på twitter/fb, men trekker de andre fire loddene.

    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  37. Prøver lykken med 2 lodd jeg...kommentar og delt på fb :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  38. prøven lykken med et lodd :)

    SvarSlett
  39. Also I would like sign up for these super candy.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...