© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 7. juni 2012

Gavedryss #4

AVSLUTTET!

Gavedrysset fortsetter ufortrødent videre. I denne fjerde gi-borten kan du vinne en praktisk notatbok, et par kjekke penner og en vase i mykplast med hvite striper. Vasen er flatere enn ei pannekake når den ikke er i bruk, men når du heller varmt vann i den, vil den utvide seg til riktig form og når du erstatter det varme vannet med kaldt, holder fasongen seg. Vasen er 26,5 cm i høyden og kjøpt på DesignTorget i Byporten i Oslo.

Reglene er som følger:

  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva.
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 29. juni. Lykke til!
Slik ser vasene ut i full fasong. Bildet er lånt fra DesignTorgets nettsider.

35 kommentarer:

  1. så fin "gi-bort".
    Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd.

    Mvh Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  2. 2 lodd? kommentar og har delt innlegget på fb,er også følger av bloggen din men vet ikke om d gir noe ekstra lodd.
    Har veldig bruk for en ny notatbok men syns de er litt dyre å kjøpe,håper eg har hellet med meg her da:)
    hilsen Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig at du vil være med på gavedrysset! "Følger-lodd" får du hvis du også har lagt bloggen min i bloggrollen din på egen blogg.

      Slett
  3. Jeg tar 1 lodd (for kommentar).


    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Jeg tar ett lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  5. For en sprø vase!:p
    Jeg trekker et lodd og håper på lykken! :)
    En kommentar for en kul giveaway!;)

    -Vibeke, froken_p@live.no

    SvarSlett
  6. Prøver meg med et lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  7. Deltar med 5 lodd!:-D

    Du finner innleggene osv på bloggen min (stinavinner.blogg.no)
    Og på twitter heter jeg Stinah_1d

    Mvh
    Stina H
    Stina_rule@live.no

    SvarSlett
  8. svar: hvordan får jeg det? :s

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stina! Jeg kjenner dessverre ikke til hvordan blogg.no fungerer, så jeg kan nok ikke hjelpe deg. Kanskje noen du kjenner kan hjelpe? Er det noen innstillinger hvor du kan lage en liste over blogger som du følger?

      Slett
  9. Jeg er med og tar 5 lodd og krysser fingrene. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/gavedryss-hos-rdhettes-verden.html og også delt på Face.

    Hilde

    SvarSlett
  10. Så fine gaver ,jeg blir gjerne med.
    4 Lodd på meg .
    Ha en fin helg , Marit.

    SvarSlett
  11. Jeg tar 1 lodd :)

    anjaha95@gmail.com

    SvarSlett
  12. Prøver meg med et lodd :)
    Veldig fin giveaway :)

    Krysser fingrene <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  14. Hei :)
    Kjekk vase og fin premie!
    Jeg deltar med 1 lodd :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  15. Elsker vaser, men kulere vase enn denne har jeg faktisk ikke sett!!!
    Har delt giveawayen til min FB!
    Håper på 2 lodd...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Disse vasene er skikkelig tøff. Jeg tar 2 lodd, takk.

    SvarSlett
  17. Hei! Jeg tar gjerne 3 lodd =)

    SvarSlett
  18. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Blir veldig gjerne med...
    ( \_/ ) Trekker 2 lodd,følger og kommenterer.
    (=’.'=) Ønsker deg en super Lørdag & Søndag.
    («)_(«) Varm hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  19. stilig vase! hadde virkelig passet inn i stua mi.. hehe!
    jeg har et lodd :) kommentar altså..
    her er eposten min: ar96@hotmail.no

    SvarSlett
  20. Hei...trekker to lodd jeg...1 for følger/bloggroll, 1 for kommentar.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  21. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd(kommentar+delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  22. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Slik vase har jeg aldri hørt om, men den var utrolig tøff! 1 lodd på meg her også takk :)

    SvarSlett
  24. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    4 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne delta med 3 lodd!
    Kommentar
    Følger
    Deler på FB

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei, jeg vil være med og tar ett lodd for kommentar :) margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg tar gjerne 3 lodd :D for kommentar, delt og følger :)


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  28. 2 lodd :) Kommentar og følger

    SvarSlett
  29. Hei :-)

    Vil gjerne få være med!
    Takker ja til: 3 stk lodd

    Følger
    Kommenterer
    Deler på facebook

    Ha en strålende fin sommer!

    Sommerhilsen fra
    Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  30. 1 lodd for blomstervasen!

    Katrine_botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg trekker 1 lodd
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...