© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 6. juni 2012

Gavedryss #3

AVSLUTTET!

I denne tredje gi-borten i gavedrysset, kan du vinne en pakke servietter, et duftlys fra Yankee Candle (duften er Beach Walk - "Refreshing salt water and sea musk warmed with sunny notes of tangerine and orange blossom."), røkelse "Forest" (duften beskrives som "The famous scent of Qianfoge area") og røkelsesholder i hvitt. 



Alt ble kjøpt på Hannåsvollen Gård som ligger ca. 7 km sør for Evje i Setesdalen. Hvis du er i nærheten, kan jeg anbefale en tur innom. De har et stort utvalg av forskjellige interiørartikler som lamper, speil, lys, såper, malerier, småmøbler, skilt, klokker, servietter og pyntegjenstander. De har åpent hver dag bortsett fra mandager og hvis du klikker på linken over, kan du kikke på en mengde bilder fra butikken som viser vareutvalget. De er også på Facebook.
Inngangsplanet. Bildet er lånt fra deres nettside.
Reglene er som følger:
  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva.
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook

Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 29. juni. Lykke til!

17 kommentarer:

  1. Koselig gaver fra et flott sted:-)

    1 lodd

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  2. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  3. Jeg blir med, tar 1 lodd for kommentar :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Flott gave :D
    Har delt på facebook, så trekker 2 lodd.
    Ha en flott kveld! :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  5. Jeg tar gjerne 1 lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  6. delt på fb og kommentar, 2 lodd da:)
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  7. 4 lodd :)
    Delt på twitter kommentar og skrevet på bloggen :-)

    Mvh
    Stina

    SvarSlett
  8. Elsker yankee candle, men denne har jeg ikke prøvd enda!
    Håper på vinnerlykke med 1 lodd:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  9. Så mange flotte giveaways du har, har også delt denne på min FB! Røkelsesholder hadde vært fint, i sene sommerkvelder med åpent vindu er det romantisk, selv alene, smil....
    2 lodd håper jeg på...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Prøver meg med 3 lodd her:)
    Linket på bloggen min.
    Klem Veronica

    SvarSlett
  11. Hei!
    Jeg tar 1 kommentarlodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  12. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd (kommentar + delt på facebook )
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 4 lodd. (Kommentar, følger og link.)
    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  14. Vil veldig gjerne delta med 1 lodd, for kommentar :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så ut som en typisk butikk som jeg liker! 1 lodd på meg i nok en flott give away, takk :)

    SvarSlett
  16. Slenger meg på her og jeg :)
    1 lodd for kommentar :)

    SvarSlett
  17. Also I would like sign up for these fine candy.:)
    hugs
    Gerda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...