© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 5. juni 2012

Gavedryss #2

AVSLUTTET!

Gavedrysset fortsetter! Denne gangen kan du vinne et tannbørsteetui, en rosa pilleboks og en minitube med tannkrem, alt kjøpt på Handysize i Byporten i Oslo. Med på kjøpet får du en reisepakning med neglefiler som jeg fikk fra Zizzi sist jeg handlet der.


Reglene er som følger:
  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva.
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 29. juni. Lykke til!

20 kommentarer:

  1. Heisann.
    Første mann ut - som prøver lykken med 2 lodd:-)
    Kjekke premier:-)
    Ønsker deg ei flott uke.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  2. Jeg tar med meg to lodd hos deg.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  3. Prøver lykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  4. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  5. 3 lodd:)
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. 3 lodd(følger,kommentar,delt på fb:)

      Slett
  6. hei hei!
    Jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  7. Prøver meg på 3 lodd :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. 3 lodd på meg, som følger,kommentar og delt på FB :)

    Gøy giveaway du har^^

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med og tar et lodd.

    Klem

    SvarSlett
  10. Slenger meg med her også :)
    1 lodd.
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  11. 2 lodd, har delt på min FB!
    Kjekk premie, pilleesken er uunnværlig på tur, synes jeg, smil!
    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :)
    kommentar + delt på facebook :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  13. Deltar gjerne med 1 lodd :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Vil veldig gjerne delta her også jeg!
    Kommentar :-)

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd!
    Kommentar
    Følger
    Linker til Facebooksiden min (Har dessverre ikke egen blogg)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  16. Super gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  17. Heisann :-)

    Blir gjerne med og takker ja til 3 stk lodd.
    Ha en riktig GOD SOMMER!

    Sommerhilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  18. 2 lodd, følger og kommentar :)

    SvarSlett
  19. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg prøver lykken og trekker 3 lodd.
    ( \_/ ) Følger Bloggen - Deler på Facebook
    (=’.'=) + Kommentaren som du har her :D
    («)_(«) Ønsker deg en fin fin Torsdag og en videre fin
    sommer... Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...