© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 17. juni 2012

Gavedryss #10

AVSLUTTET!

I denne nest siste gi-borten kan du vinne fristende asiatiske smaker! Fem poser med smaksblandinger kan bli dine om du vil være med!


Posene er tikka masala spice mix, garam masala ginger & cayenne spice mix, chicken tikka spice mix, red curry paste og sweet & sour sauce mix. Nok til ei snau ukes asiatiske middager!

Reglene er som følger:

  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet over)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd. Trekningen er 31. juli. Lykke til!  :-)

29 kommentarer:

  1. 2 lodd- jeg kommenterer og deler på FB.

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg tar 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  4. Ett lodd for kommentar! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  5. ett lodd for kommentar :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei
    1 lodd for kommentar .
    Mvh Karina
    kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Vil gjerne være med på trekningen.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Vil gjerne være med og tar et lodd for kommentar:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  9. Blir gjerne med og prøver meg med et lodd for kommentar :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Hei!

    Spennende:-)
    Ett lodd på meg ;-)

    Helsing Rita
    terje.instoy@haugnett.no

    SvarSlett
  11. Hei!Jeg tar 2 lodd for kommentar og deling på fb.
    Irena
    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Jeg prøver med 1 lodd denne gang:) (for kommentar)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  13. Indisk er digg! Prøver lykken med 3 lodd, link og kommenter

    SvarSlett
  14. Nam, jeg tar 3 lodd ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. 2 lodd:)
    janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    kommentar+delt på facebook
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  17. 2 lodd (kommentar + følger)

    Hilsen Fama

    anihaarb(ætt)online.no

    SvarSlett
  18. Trekker to lodd her også :-) (kommentar+følger)
    Klem

    SvarSlett
  19. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  20. Prøver meg med en mulighet:)

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  21. Prøver lykken med 2 lodd jeg...1 for kommentar og 1 for å dele på fb :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. 1 lodd.

    charlotte85win@hotmail.com

    SvarSlett
  23. 1 lodd for denne kommentaren.

    2404@hotmail.no

    SvarSlett
  24. Also I would like sign up for these fine candy.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  25. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd for å legge igjen en kommentar :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  26. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  27. Jeg er gjerne med og tar 2 lodder i siste liten!

    Sommerklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...