© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 4. juni 2012

Gavedryss #1

AVSLUTTET!

Da starter jeg moroa! I løpet av de kommende dagene kommer jeg til å legge ut de forskjellige gi-bortene i gavedrysset. Noen trekker jeg før sommerferien min, og noen trekkes etterpå, men reglene er de samme.

  • 1 lodd for kommentar. Har du ikke blogg, så husk e-post-adressen din! Skriv hvor mange lodd du tar og for hva.
  • 1 lodd for å være følger og å ha bloggen min i bloggrollen din
  • 2 lodd for å linke til den aktuelle gi-borten i bloggen din (bruk det nummererte bildet)
  • 1 lodd for å dele på Twitter (få med @RodhettesVerden i teksten) og/eller Facebook
Totalt kan du altså trekke fem lodd.

I denne første gi-borten, kan du få et byggesett/3D-puslespill fra Tiger. Settet er laget i tre og resultatet blir en kanin. Hvis du vinner, får du også med noen søte, selvklebende sommerfugler. Begge gevinstene er fra TGR Norge, men de er ikke sponset.

Trekningen blir 29. juni. Lykke til!


35 kommentarer:

  1. Spennende med gavedryss!!! Prøver lykken med 2 lodd!! Ha en fin mandagskveld!! Klem

    SvarSlett
  2. Jeg tar 3 lodd og krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  4. 2 lodd håper jeg på!
    Delt til egen FB!

    Så koselig at du vil holde gavedryss for oss, tusen tusen takk!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg tar ett lodd jeg :). Hilsen Ann-Iren Remen Anniren20@gmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg tar gjerne 1 lodd. :)

    lazahhh@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei!
    Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd for kommentar :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Prøver mine vinnersjanser med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  10. Hei.
    Jeg klasker til med ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  11. Jeg tar med meg tre lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  12. Trekker 2 lodd, har likt og delt på facebook :)
    Ønsker deg en flott kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  13. Jag är gärna med, jag tar 3 lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/29-juni-giveaway.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvarSlett
  14. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd (kommentar+delt på facebook)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Tar 3 lodd:)
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg :D


    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  17. To lodd- jeg kommenterer og deler på fb.

    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  18. Så søte premier!
    Jeg prøver lykken med 1 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  19. Deltar med 4 lodd :-)

    Twitter, innlegg på bloggen, og kommentar :-)

    SvarSlett
  20. Heisann :-)

    Vil gjerne få være med og takker ja til 2 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  21. Så gøy med gavedryss! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  22. Prøver lykken hos deg med 5 lodd.
    Har delt på face.
    Klem Veronica

    SvarSlett
  23. Jag är med och tar fyra lotter.
    Jag har lagt till mig som följare, nr 86.
    Länkar i bloggen; http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/blafrende.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  24. Så artig da:) Jeg tar gjerne fire lodd!

    SvarSlett
  25. Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd (kommentar).
    Krysser fingrene for at dette er et lykkelodd.

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Åhh, så gøy! Denne vil jeg være med på uten tvil :) 1 lodd takk!

    SvarSlett
  27. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    4 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd.
    Komemntar
    Følger
    Deler på Facebook.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  29. Hei, jeg vil være med og tar ett lodd for kommentar. margrethekarijord@gmail.com

    SvarSlett
  30. 2 lodd, kommentar og følger

    holme_22(att)hotmail.com

    SvarSlett
  31. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg prøver lykken og trekker 3 lodd.
    ( \_/ ) Følger Bloggen - Deler på Facebook
    (=’.'=) + Kommentar som du har her :)
    («)_(«) Ønsker deg en fin fn torsdag og en videre fin
    sommer... Sommer hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Trekker 1 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...