© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 30. juni 2012

Første trekning i gavedrysset!

Hurra! Da var det endelig tid for første trekning i gavedrysset mitt! Det kom litt brått på, for jeg kunne egentlig ønsket å vente til i morgen, lørdag. Etter nattevakta kom jeg meg i seng litt over ni, før jeg måtte opp halv ett igjen for å rekke møtet med banken. Billån er innvilget! I morgen blir det nok å signere for en ny bil. Gleder meg sykt! Etter middagen i ettermiddag ble jeg så utrolig trøtt at jeg sovnet foran TV-en. Derfor kom denne trekningen litt sent i gang.

Men her er resultatene over heldiggrisene! Jeg har benyttet Random.org for å slippe og tenke på kreative trekningsmetoder. Ikke alle fikk de loddene de krevde ettersom å bare følge bloggen min ikke var nok. Man måtte også ha en egen blogg hvor min blogg var i bloggrollen for å få et "følger-lodd".

Vinner av gavedryss #1 ble Bente Hagen som ikke har egen blogg. Gratulerer!


Vinner av gavedryss #2 ble Ida Lind som heller ikke har egen blogg. Gratulerer!


Vinner av gavedryss #3 ble Mandelhjärta. Gratulerer!


Vinner av gavedryss #4 ble Elisabeth, innerst i veien. Gratulerer!

Alle vinnerne bes sende meg en e-post med navn og postadresse slik at jeg kan få sendt ut premiene snarest mulig.

3 kommentarer:

  1. Oj, for en flott overraskelse sånn akkurat da jeg skulle krype til sengs, alt for seint. :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, så koselig da! :))
    Adresse er sendt per mail.

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg overrasket, og veldig glad! Akkurat det jeg hadde mest lyst å vinne!!!
    Tusen tusen takk!
    Sender deg mail!
    Sommerhilsen Bente

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...