© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 30. juni 2012

Fargevalg

Med mindre det skjer noe spesielt i dag, blir det bilkjøp når vi står opp. Jeg har valgt modell og utstyrspakke, men så var det fargen, da! Jeg har hatt en sølvgrå bil i 14 år og har forsåvidt vært fornøyd med det. Den fargen har gjort at skitten ikke har vært så tydelig. Veldig praktisk!

Så er spørsmålet om jeg fortsatt skal ha samme, antakelig lett omsettelige, farge eller velge noe sprekere? Burning red (rød metallic) er jo en typisk jentefarge. Rødt hår = rød bil? Eller reflex turquoise (turkis metallic) som faktisk likner litt på øyenfargen min (av alle ting! Ja, jeg vet - en typisk jenteting. Hvem bryr seg, liksom?) Blått/turkis står da også bra til rødt hår, og er kanskje litt mindre jentete? Hmm, valgets kvaler.

Resultatet av første gavedrysstrekning finner du i forrige post. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...