© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 20. mai 2012

Sukkulenter

I dag har jeg plantet litt. Spanske margeritter ved inngangen og et par sukkulenter til innendørsbruk. Og én til utendørsbruk. Det går fremover!
Disse skal få noen steiner rundt seg og skal inn på stua.
Dette halvt begravde takløkknøttet plukket jeg av moderplanten. Spent på om den klarer seg!
Ser ut som en litt stor tekopp, men er nok mye større. Skal få litt småstein rundt seg og forbli ute.
Sukkulenter to-do. Jadda ... !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...