© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

fredag 4. mai 2012

Soling og katter

Fornærmet katt etter utkastelsen.
I dag drar vi en tur til Oslo for å feire 12-årsdagen til min nevø. Vi har begge fri fra jobb, så vi skal prøve å komme oss avgårde på ei skjebelig tid. Jeg har nemlig lyst å stikke innom Shangri-La før de stenger. Jeg vil sette en Buddha-figur i steinbedet mitt, og hvis det er én butikk som har godt utvalg av slikt, så er det Shangri-La! Tenkte meg også innom Dynasty Interior (Oslo City) og Hasla (Grünerløkka), men det får bli på lørdagen. Jeg får se hva det blir tid til!

I går fikk jeg endelig satt meg ned i ettermiddagssola på verandaen. Mens jeg satt der kom besøkskatta innom. Den hoppet over rekkverket fra naboen mens jeg satt i godstolen, og den ville ha kos. Den viste etter hvert en uheldig interesse for den halvåpne verandadøra, og plutselig måtte jeg sprette opp av stolen og kaste den ut fra stua før den fikk spredd altfor mange av sine allergener. Da ble den fornærmet og ville ikke ha mer kos.

Det var ikke lange tiden jeg satt i sola - kanskje 20 minutter? Men jeg oppdaget før jeg la meg for natta at jeg hadde fått skille på bringa etter tunikaen jeg solte meg i. Det skal så utrolig lite til før jeg blir rosa!

Og mens vi snakker om misfarging - slik så jeg ut etter naprapatens nålebehandling på onsdag:
Litt sykelig hudfarge etter bildebehandlingen, men blåveisen på skulderen vises!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...