© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

onsdag 23. mai 2012

Mer tøyvask

Som buzzador føler jeg at jeg må trå til med nok et Vanish-innlegg, selv om jeg ikke egentlig har så mye jeg skulle sagt. I dag testet jeg ut Vanish Oxi Action Extra Hygiene Pulver. (Jada, med særskriving og store bokstaver og alt slikt som gjør vondt.) Jeg testet det på undertøy, sokker, ei t-skjorte og håndklær. Først etterpå leste jeg at vaskemiddelet ikke må brukes på ull, lin, silke eller skinn. Heldigvis var dagens tøyvask i bomull.

Tøyet ble rent. Punktum. Er det så mye mer å si enn det? En sjokoladeflekk på t-skjorta forsvant som forventet. Alle fargene så ut som før tøyvasken. Selv om jeg har riktig yrke til å få testet det, har jeg ikke sjekket det bakteriologiske mangfold - eller mangel på sådan. Vasken ble neppe mindre ren enn vanlig. :-)

Hvis du også vil bli buzzador og teste ut forskjellige produkter, kan du klikke på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg: Buzzador

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...