© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen!

En riktig god 17. mai til dere alle! Hold dere friske, slik at jeg slipper å se dere på jobb i natt og neste natt!

Selve Dagen skal først feires med å ta igjen litt søvn etter nattevakta, deretter blir det en bedre middag (etter vår standard) før vi drar til foreldrene mine og spiser litt kake. Etter det drar jeg på jobb igjen. Hurra!
17. mai 2008 på Oppsal i Oslo.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!
    Ønsker deg en flott dag.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei, Håper du og dine hadde en fin 17. Mai:)
    Ha en fin fin søndag
    Klem
    Liza

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...