© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 31. mai 2012

Gavedryssforvarsel - blant annet

I dag har jeg hatt fri fra jobb etter nattevakter. Jeg våknet ti på åtte av at mannen snakket i telefonen ute i ganga. Det viste seg at rørleggeren skulle komme innen tre kvarter, og ettersom mannen måtte dra på jobb falt det på meg å ta i mot finbesøket fra Comfort.

Mens jeg ventet, oppdaget jeg at besøkskatta lå på trammen i morgensola og koste seg. Derfor satt jeg fortsatt på huk utenfor døra og koste med katta da rørleggeren kom. Katta gikk litt snurt rundt på baksiden av huset da rørleggeren begynte å se på vannkrana, for da ble det slutt på kosen.

Mmm! Brunsj!
Jeg har ikke greie på rørleggerting. Da rørleggeren sa hva som var galt og at nå var det fikset, sa jeg ja og ha og takk skal du ha. Det lakk litt fra krana da jeg i pur hageslangeglede gikk løs på å spyle trammen og verandaene, så jeg nevnte det for mannen da han kom hjem. Han fant da ut at jobben ikke var gjort godt nok, så nå er e-post sendt til firmaet. Men pollenskiten er i hvert fall borte! Inntil videre.

Når jeg først var så tidlig oppe, benyttet jeg sjansen til å lage meg en deilig brunsj av nystekte baguetter, bløtkokte egg, majones og røkt laks. Mmmm! Det skjer ikke for ofte!

Og endelig fikk jeg tatt bilder av alle tingene jeg skal gi vekk til dere i gavedrysset som jeg tidligere har annonsert! Minst NI gi-borter blir det, så gjør dere klare! Nå mangler bare å lage "gi-bort-bilde" til hver av dem, så setter jeg moroa i gang. 

Og her er en liste over det jeg gir bort. Listen er relativt usortert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...