© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 10. mai 2012

Er gult kult?

Tidligere denne uken kunne jeg endelig hente pakken fra Buzzador på posten. Jeg meldte meg på en av deres kampanjer for å prøve ut forskjellige Vanish-produkter, og som buzzador forteller jeg mine erfaringer videre, samt får tilbakemeldinger fra andre om deres erfaringer igjen.
Utvalget av Vanish-produkter til utprøving.
For ikke lenge siden fortalte jeg om mannens uheldige nyinnkjøp (og etterfølgende klesvask) av grønne håndklær. Resultatet ble meget påskegule truser, sokker og håndklær. Nå så jeg frem til å spesielt prøve ett av Vanish sine produkter, nemlig Vanish Oxi Action Crystal White. "Gjør hvite klær hvite igjen", påstår reklamen. Jeg hadde et moderat håp om bedring.
Glimrende anledning til å vise frem den nye vaskepulverboksen! Og dagens forsøksprodukt, naturligvis.
Dessverre ble ikke de opprinnelig hvite klærne hvite igjen. De forble like gule som før, såvidt jeg kan bedømme. Rene, men gule. Ja ja - jeg har noen andre produkter igjen å prøve. 
FØR: Varierende gulnyanser.

ETTER: Sannelig er det fortsatt gult. Kult nok?


   

3 kommentarer:

  1. Jeeei, jeg har også fått sånn pakke ;)) Men har ikke begynt å teste noe enda... Går vel ikke med misfargede klær på den måten der nei, er vel mer et flekkefjerningssytem den Vanish'en ;) Er spesielt spent på hvordan vaskepulveret takler helt hvite klær (med flekker) - OMO ultra, som jeg har brukt i mange år, på hvitt tøy, er skuffende. Masse klær som blir ødelagt fordi OMO Ultra ikke gjør jobben med å fjerne flekker (vanlige matflekker på veslas klær)... Satser på at Vanish funker bedre! :)

    SvarSlett
  2. Tror ikke det virker sånn, når noe allerede har blitt vasket.
    Funker nok bedre på nye flekker.
    Ha en god helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. Haha, Liza, jeg vet det. Men man kan jo lage en sak om det likevel! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...