© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 1. april 2012

Refleksjoner

Plutselig har enda ei uke passert. På grunn av mye jobbing, lite energi og overskudd og et tomt hode ble det dårlig med blogginnlegg. Jeg skal ikke skrive så mye nå heller, bare vise dere noen fine resultat av fysikken - nemlig lysbrytning.



Og årsaken til disse flotte regnbuefargene er denne lampa som jeg arvet etter farmor og farfar. Den har virkelig kommet til sin rett i det lille stuevinduet hvor ettermiddags- og kveldssola lyser inn og avgir massevis av flotte fargeskalaer!
Det hjalp nok også på fargene at jeg vasket alle vinduene i første etasje i dag, mens mannen støvsugde huset. *fornøyd*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...