© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

tirsdag 3. april 2012

Rødhette gjør ting hun ikke bør

Og det man ikke bør gjøre, er å vaske splitter nye, billige, grønne håndklær sammen med andre farger. Som for eksempel hvitt undertøy og hvit sokker. Helt nye, billige, hvite kluter forblir heller ikke hvite. Og noen av håndklærne av eldre årgang fikk en ganske pussig blandingsfarge. Det gammelrosa håndkleet mitt som må være rundt 15 år gammelt fikk en veldig snodig syk rosafarge. 
Et slags før- og etterbilde ...
Jeg skal ikke klage altfor mye over mannens nyinnkjøpte, grønne håndklær. Trusene og jobbsokkene mine fikk i grunnen en ganske fin, lysegul farge som virkelig står i stil til påskehøytiden vi er inne i nå.
Sloggi ER komfortabelt. Selv om de er gule.
Jeg forsøkte ei bøtte med klorin, men det tok ikke gulfargen. Derimot tok det svartfargen på trykken på sokkene!

1 kommentar:

  1. Hi hi, unnskyld at jeg ler. Det der er så ergelig det der. Våre røde håndklær kasta jeg til slutt, fikk jo aldri vaska de siden de måtte i sin helt egen vask. Ha en en fin påske i urinfarget undertøy. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...