© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

søndag 15. april 2012

Nattrapport

Nå er jeg nesten ferdig med nattevaktshelgen min. Jeg har hatt to netter og har én igjen som jeg drar på om et par timer. I går kveld da jeg kom på jobb, ble jeg mottatt med pizza og frukt, samt at jeg hadde tatt med meg chips selv. Det var jo tross alt lørsdagskveld! 

Frukten skyldtes fredagens feiring av den internasjonale bioingeniørdagen (som egentlig er i dag, den 15. april) og pizzaen ble innkjøpt på grunn av lørdagens store oppgradering av labdatasystemet vårt. Labsystemet vårt ble tatt ned i fire timer og ekstra mannskap var blitt kalt inn for å hjelpe av med det manuelle arbeidet som måtte foregå i den perioden. Ettersom flere av de som var ekstra heller ville hjem enn å spise pizza fra Dolly Dimple's, ble det igjen nesten en hel pizza til oss to som var på natta. Slikt skjer ikke ofte!

Første nattevakta var usedvanlig rolig! Forrige natt var sånn passe rolig, bare avbrutt av et traume med knoting fra både leger og bioingeniør. Lyskepunksjoner er ikke bare-bare, men man bør kjenne til kapillærkreftene og hva som skjer med vakumglass hvis de settes på en åpen kobling! :-P

Om noen timer har jeg altså siste natta på ei stund, og da har jeg tenkt å sitte mest mulig slik:
 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...