© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 21. april 2012

Fredag!

Fredagsfri! Jeg hadde noen planer for dagen, men været innbød ikke til uteaktiviteter. Kaldt, vindfullt og overskyet. Til og med et par, små regndråper. Så istedet for å dra over på andre siden av byen og landsdelens største handlesenter, dro jeg litt lenger bort fra sentrum på "min" side og et mindre handlesenter.

Jeg tok den sedvanlige runden og drev stort sett vindusshopping. Jeg er egentlig lite glad i å gå og handle, men av og til er det nødvendig. Spesielt er jeg lite glad i å gå i klesforretninger, og det skyldes ofte at det er deprimerende. Utrolig nok fant jeg meg to tunikaer hos Zizzi, og da var jeg bra fornøyd!

På vei hjem handlet jeg med meg sushimiddag ettersom mannen skulle på fredagspils og kom sent hjem. Han spiser som tidligere nevnt ikke fisk, så jeg må benytte de sjansene jeg får! Det smakte fortreffelig! Hadde ikke prøvd den matbaren (som de kaller seg) før, så det var litt spennende - og som forventet mye bedre enn ferdig-sushiene på butikkene.

Da jeg kom hjem prøvde jeg meg likevel på litt uteaktivitet til tross for ufyselig vær, og jeg fikk skrudd to skruer i verandaveggen helt alene! Der hengte jeg opp en campanula etter å ha plantet den i plastpotta. Nå er det litt mer farge der, selv om været ikke frister til å gå ut og beundre synet.
Og ikveld slo jammen vinnerlykken til etter over et halvt års pause! Jeg vant hos snille Novelty Design! Premiene kan du se hvis du klikker på fanen oppe som heter "Vinnerlykke".  :-)

1 kommentar:

  1. Grattis med premie. Det er alltid stas med litt vinnerlykke.

    Vi har et stort blogglotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...