© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 5. mars 2012

Touched by an angel

Denne lå på baderomsgulvet i dag. Jeg tror nå mest på at fjæra kommer fra den fjærfylte puta mi, jeg.

Rekonvalesensen går sin gang. Såret blør fortsatt litt, så jeg er glad for at jeg er sykemeldt også denne uka. 

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja man kan aldri vite hvor sånt kan komme fra;)

    SvarSlett
  2. Det er jo ikke bare engler som har fjær;) hehe;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...