© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 1. mars 2012

Produktiv dag

Det går fortsatt greit. Jeg er litt øm i operasjonsområdet, men ting ser ut til å gå bra. Det føles nesten litt urettferdig at jeg skal ha så mye fritid når jeg føler meg så lite hemmet, men så er det jo litt omstendelig å gå på do for tiden. Såret skal jo også få tid til å gro skikkelig først. I dag har jeg derfor vært litt produktiv hjemme i stedet. Jeg har fått vasket et par gulv, skiftet på sengene, tatt en etterlengtet støvtørk på soverommet og tatt to klesvask. Tørketrommelen durer og går i skrivende stund.

I morgen tenkte jeg dra ut og handle litt. Mat først og fremst. De siste dagene har jeg levd stort sett av noe fiberrikt All-Bran-greie fra Kellogg's. Det funker, det er ikke det - men det er veldig kjedelig mat når mannens pølsemiddag sender liflige dufter rundt i huset.

PS! Husk AcuFriend-gi-borten min til søndag!

1 kommentar:

  1. Virkelig bra jobba!

    Ønsker deg en fin fredag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...