© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

torsdag 22. mars 2012

Fridagssysler

Etter en forvirret start på dagen og enda noen flere timers søvn, kom jeg meg til slutt opp. Fikk feid vekk sand og blader fra oppkjørselen vår, vannet planter og satt buksbommen der den skal stå sommeren gjennom. Og kost med besøkskatta ørten ganger. Den er utrolig selskapssyk og vil kløs på halsen. Utpå ettermiddagen fant jeg den sovende på verandaen og da måtte jeg ta litt bilder igjen. Da våknet den og ville kose enda mer. Etter hver koseomgang må jeg sporenstreks vaske hendene, for jeg er gruelig allergisk mot katter.
På Plantasjen har de billige tulipaner i disse dager, så jeg kjøpte med meg tre buketter hjem i går. Selv om de stryker med altfor fort, er det fint med litt ekstra farger så lenge det varer!
Kjøpte også fem neontetraer i går, og de ser ut til å trives i akvariet. Den nesten selvlysende blå stripa på dem ble akkurat så stilig som jeg håpte på. Har ikke fått tatt bilde av dem ennå, for de er fortsatt litt lettskremte når jeg nærmer meg akvariet.

Blenderen jeg bestilte fra Flust.no fikk jeg hentet på vei hjem fra jobb i går. Jeg pakket den ut i dag, og den ser solid og bra ut. Gleder meg til å prøve den! Nå er kjøkkenet vårt endelig moderne og kan lage iskrem, jfr. et tidligere innlegg. *kremt* 
Det beste er naturligvis at vi ikke betalte fem flate øre for herligheten, men brukte Flust-poengene eller hva de nå heter. Gratis blender! Weee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...