© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

mandag 19. mars 2012

En hyllest


Fordi jeg er stolt av yrket mitt. :)

3 kommentarer:

  1. Fin-fin film om en viktig yrkesgruppe! Eldste tar blodprøve annenhver måned. Gjett om vi er glad for den gode jobben som gjøres ved sykehusets laboratorie! :-)

    Jeg har jo forresten byttet jobb nylig. Blant oppgavene er å rekruttere nye studenter til bioingeniørutdanninga. Sjekk denne, som de flinke folkene ved Helsefak ved Universitetet i Tromsø har lagd: http://vimeo.com/31013696

    SvarSlett
  2. Lykke til med rekrutteringen (og ny jobb også, selvsagt!)! Flott presentasjon i videosnutten! Skulle ønske det hadde vært sånne da jeg skulle velge utdanning , for selv etter ett år ante jeg ikke hva slags yrke jeg var på vei mot! Hadde jo bare basisfag første året og slet litt med kjemien. :)

    SvarSlett
  3. Hyggelig at du vil være med i give-away'en min - lykke til :)

    Klem, Cecilie

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...