© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 3. mars 2012

Bokvegring?

Det er helt utrolig hvor vanskelig det er å komme i gang med boka jeg har hatt liggende på nattbordet mitt i over et halvt år nå. Jeg har lest meg gjennom både "Ringenes herre" og "Snøstorm og mandelduft" mens den har ligget på nattbordet. 

Jeg gjorde et tafatt forsøk på å begynne på boka i høst. Da hadde jeg den med som lesestoff mens jeg satt på venterommet til en undersøkelse. Jeg fikk lest ett avsnitt og så ble jeg ropt opp. Jeg hadde den også med meg da jeg skulle opereres tidligere denne uken, men jeg ble hentet rett inn og kastet fort ut igjen. Rakk aldri å finne frem boka. Hvorfor har jeg vegring mot "Gjenferd" av Jo Nesbø?

3 kommentarer:

  1. Nei ikke vet jeg. Jeg holder på med boka selv, og den er knall bra!:) Akkurat som alle de andre bøkene til Jo;)
    Kanskje du skulle satt deg ned med en god kopp te og lest, uten at du venter på noe:)
    Ha en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg får heller aldri tak på Nesbø! Har prøvd meg på flere, men gir opp ganske fort. Kanskje for at jeg ikke liker krim?

    SvarSlett
  3. Å, det er ikke det at jeg ikke får tak på ham! Jeg har lest alle de andre Harry Hole-bøkene, og dette er den foreløpig siste i serien. Jeg har stor sans for bøkene til Nesbø, men akkurat "Gjenferd" ble det underlig vanskelig å komme i gang på. Nå har jeg ihvertfall lest de 3-4 første kapitlene, så nå er det håp! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...