© Opphavsrett ©

© Opphavsrett ©
Alle bilder som linker til en ekstern side (altså en ikke-blogspot-adresse), har jeg lånt fra andre steder. Alle andre bilder (de som HAR en blogspot-adresse) er tatt av meg. Det betyr at jeg har alle rettigheter til bildet og at du IKKE får kopiere det.
Hvis du likevel ønsker å bruke et av mine bilder, er du velkommen til å spørre meg om lov. Det er ikke sikkert jeg er like vanskelig som denne teksten kan tyde på. ;)
©

lørdag 17. mars 2012

Apekatter

Husker du 3D-bildene som var så populære på 90-tallet? Jeg hadde en diger 3D-plakat innrammet over sofaen da jeg var nyutdannet. Jeg kjøpte til og med ei bok med en haug av slike bilder for jeg syntes de var så festlige. 

Klarer du telle antall 3D-aper på dette bildet?
(Klikk på bildet for å gjøre det større.)


Bildet er lånt fra eyetricks.com.

11 kommentarer:

  1. Nei det gjør jeg ikke så tidlig på morningen ;)
    Jeg får prøve igjen senere.
    Ha en god helg
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Jeg ser 2 stk utpå jordet + en hel haug hoder i bakgrunnen.

    Hawkeye

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Du har rett; det ligger jo en på ryggen foran de to andre.

      Slett
  4. Nå er du oppe i riktig antall, men det ligger ingen på ryggen. Klarer du se hvilken situasjon som er avbildet? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ved nærmere ettersyn: han ligger på magen, akkurat som om han 'flyr' i lufta.
      ;-)

      Hawkeye

      Slett
  5. Riktig, han ligger på magen. Men klarer du se årsaken til at han gjør det? Se godt etter! ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Han snublet i noe, ser jeg. Noe grønt; tue???

      Slett
  6. Ingen tue, nei. Det er en klassisk situasjon. Hva har han sklidd på?

    SvarSlett
  7. Da må det være et banan-skall. Passer det?????

    Hawkeye

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...